Layout by

20140427

Liebster Blog Award + przeprosiny

A/N: Witajcie ludzie! Jak dawno mnie tu nie było... Na początku chciałabym Was bardzobardzobardzo przeprosić za moją nieobecność, ale... w sumie nie wiem co się stało. Chętnie zwaliłabym to na egzaminy gimnazjalne, jednak nie chcę kłamać - nie zajrzałam do książek ani razu. W takim razie co było powodem? Może brak weny... Zauważyłam, że nie jestem dobra w pisaniu wielo-rozdziałowych historii. Do głowy wpada mi ciekawy pomysł, realizuję go w dwóch rozdziałach, a potem mam pustkę w głowie. Dlatego myślę, że dokończę Internet War i zajmę się prowadzeniem dalszych wątków z Dubu, w międzyczasie tworząc jakieś drobne oneshoty. Jeśli wpadnie mi do głowy pomysł na dłuższą historię - zrealizuję go, ale nic nie obiecuję.


Okej, a teraz czas na główny temat notki. Zostałam nominowana do LBA przez Minniso oraz Lili Han za co serdecznie im obu dziękuję! Szczerze? Nie wiem czy na to zasłużyłam, ponieważ z systematycznością u mnie cienko, ale to i tak miłe. <3


Zanim odpowiem na pytania, przypominam zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



Pytania od Minniso:

1. Jak poznałaś/łeś kpop?
2. Twój ulubiony paring i co w nim lubisz?
3. Twoja ulubiona drama?
4. Czytasz mangę, jeżeli tak to jaka jest twoja ulubiona?
5. Co jest twoją inspiracją w tworzeniu tekstów/opowiadań?
6. Wolisz pisać opowiadania normalne 
czy jednak z nutką fantastyki?
7. Czy masz jakieś plany związane z Azją, 
jeżeli tak to jakie?


1. Przeglądałam sobie aski (czyt. nudziło mi się) i natknęłam się na dziewczynę, która wrzucała zdjęcia SHINee do odpowiedzi. A że nazwa już wcześniej obiła mi się o uszy, 
postanowiłam w końcu sprawdzić. Ta~dam!
2. Jeśli chodzi o paring kpopowy, to zdecydowanie JongKey.
3. Takumi-kun Series ♡
4. Czytam i kolekcjonuję. Moje półki uginają się od tomików. 
A ulubioną mangą jest zdecydowanie Kuroshitsuji!
5. Zazwyczaj są to sytuacje dnia codziennego albo sytuacje z życia chłopaków. Przykładowo Internet War stało się inspiracją do napisania kulisów tego show.
6. Normalne. Jakoś nie widzę Kibuma jako wróżki... o-o
7. Moja ciocia mieszka w Japonii, więc planuję kiedyś wpaść do niej na herbatkę. <3


Pytania od Lili Han:

1. Od jak dawna słuchasz K-popu?
2. Jaki teledysk K-popowy obejrzałaś jako pierwszy?
3. Jak najbardziej lubisz spędzać wolny czas?
4. Twoje największe marzenie?
5. Jaką dramę obejrzałaś?
6. Twoi 3 UB? (Ultimate Bias)
7. Na jaki kierunek studiów się wybierasz?
8. Jakie zespoły lubisz najbardziej ?
9. Bez jakiej rzeczy nie wyjdziesz z domu?
10. Ulubiony film/drama, dlaczego ten?
11. Be czego twój świat nie miałby żadnego sensu?



1. Jeśli mam być szczera... kompletnie nie pamiętam! T 3 T
2. SHINee - Colorful. <3
3. Zazwyczaj siedzę i nic nie robię w towarzystwie herbatki, 
ewentualnie spotykam się z seme. Kreatywnie, prawda?
4. Na tą chwilę? Chciałabym wprowadzić się na pięterko od łóżka Kibuma 
i szczęśliwie spędzić tam resztę moich dni. * 3 *
5. Raczej nikt nie chciałby czytać tej listy... Trochę tego było. - 3 -
6. Trzej? Ultimate zazwyczaj jest jeden, ale niech będzie. ^ ^ 
Więc Key i Minho z SHINee oraz Kris z EXO.
7. Aktorstwo lub japonistyka~
8. SHINee, EXO i trochę Topp Doggi.
9. Telefon + słuchawki. Bez muzyki nie przeżyję...
10. Ciężko mi wybrać jeden, najchętniej napisałabym, że nie mam ulubionego. 
Ale skoro tak, to niech będzie Van Helsing. W wieku dziewięciu lat pokochałam ten film, a zwłaszcza jedną postać - Aleerę. To były prawdziwe wampiry... </3
11. Bez Azji i gejów. Zdecydowanie~


Nominuję:
(wybaczcie, że tak mało, ale nie mam pomysłów T ^ T)

1. www.stories-the-lost-soul.blogspot.com
2. www.si-nian-qing.blogspot.com
3. www.mikado-and-andy-awesome.blogspot.com
4. www.knb-andy-kuroko-no-basuke.blogspot.com


Pytania ode mnie:

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Azją?
2. Czy wyobrażasz sobie jak wyglądałoby teraz Twoje życie bez niej?
3. Co rodzice myślą o Twoich zainteresowaniach? Jak reagują?
4. Masz osobę, której ufasz bezgranicznie? Kim dla Ciebie jest?
5. Dlaczego zaczęłaś/łeś prowadzić bloga?
6. Podaj 5 swoich OTP.
7. Wolisz Japonię czy Koreę? Dlaczego?
8. Jakie jest Twoje koreańskie imię (chodzi o tą zabawę z datami urodzenia, itd.)?
9. Do fandomu jakich zespołów należysz?
10. Byłaś/eś kiedykolwiek na jakimś azjatyckim konwencie? 
Jeśli tak - na jakim? Jeśli nie - na jaki chciałabyś/chciałbyś się udać?
11. Co Ci się najbardziej podoba w Twoim blogu, a co byś zmienił/a?



Na zakończenie obiecuję, że Internet War 
oraz inne notki pojawią się niebawem! Annyeong~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

감사합니다 ♡